Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 25.04.2014, sygn. IPPP2/443-150/14-2/RR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-150/14-2/RR

Moment powstania obowiązku podatkowego oraz obowiązek ewidencjonowania na kasie fiskalnej sprzedaży karty prezentowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 9 lutego 2014 r. (data wpływu 17 lutego 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego oraz obowiązku ewidencjonowania na kasie fiskalnej sprzedaży karty prezentowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 lutego 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego oraz obowiązku ewidencjonowania na kasie fiskalnej sprzedaży karty prezentowej.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka z o.o. (dalej: Spółka) prowadzi działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów do tworzenia biżuterii, decoupage u, filcowania, scrapbookingu i innych artykułów pozwalających na kreatywne spędzanie wolnego czasu. Sprzedaż detaliczna prowadzona jest w wyspecjalizowanym kreatywnym sklepie (dalej: Sklep).

W celu rozpropagowania kreatywnego spędzania wolnego czasu a także wyjściu naprzeciw indywidualnym Klientom Sklepu, Spółka planuje wprowadzić sprzedaż kart prezentowych (). Karty, w zamyśle Spółki, mają stanowić plastikowy bon towarowy wydany na okaziciela, w formie tzw. znaku legitymacyjnego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00