Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2015-05-28

Jak potraktować zaliczkę wpłaconą przez klienta bez uzgodnienia ze sprzedawcą

7 maja klient wpłacił zaliczkę na usługę, która nie została zrealizowana. 1 czerwca zaliczka została mu zwrócona. Nie wystawiliśmy żadnej faktury ani paragonu, gdyż nie prosiliśmy o zaliczkę, a klient dokonał przelewu bez uprzedzenia. Jak z tego wybrnąć? Klient to osoba nieprowadząca działalności.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00