Porada
W jaki sposób stwierdzić, że mamy do czynienia z usługą kompleksową, i jak ją opodatkować
Prowadzimy działalność reklamową. Jakiego rodzaju usługi możemy zaliczyć do kompleksowej usługi reklamowej? W jaki sposób stwierdzić, że właśnie z taką kompleksową usługą mamy do czynienia? Jak ją opodatkować - czy należy ją rozbić na poszczególne rodzaje usług, czy potraktować całościowo?
PROBLEM
RADA
Usługi reklamy powinny być rozumiane możliwie szeroko. Usługi reklamowe obejmują wszelką działalność promocyjną, jak również wszelkie czynności stanowiące integralną część kampanii reklamowej, które przyczyniają się do reklamy produktu lub usługi, nawet jeśli towary te i usługi, rozpatrywane odrębnie, nie zawierają treści reklamowych. Innymi słowy, wszystko to, co jest niezbędne do wykonania usługi reklamowej, wchodzi w jej zakres. Wówczas należy zastosować jednorodną stawkę VAT w wysokości 22%.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right