comment
Porada
Data publikacji: 2009-03-26
Czy wspólna akcja marketingowa podlega VAT jako świadczenie usług
Bank, dążąc do uatrakcyjnienia swojej oferty, podejmuje współpracę z partnerem (sieć sklepów odzieżowych). Współpraca będzie polegała na tym, że jeśli klient zapłaci w sklepie kartą płatniczą tego banku, otrzyma rabat na zakupy. Bank na swój koszt przygotowuje materiały reklamowe dotyczące programu partnerskiego, w których wykorzystuje nazwę lub znak towarowy partnera, a także informacje marketingowe i teleadresowe tego podmiotu. Partner zobowiązany jest natomiast do informowania na własny koszt klientów swoich punktów sklepowych o przysługującym im rabacie w przypadku dokonania płatności kartą wydaną przez bank. Czy taka wspólna akcja marketingowa banku i sieci sklepów odzieżowych podlega VAT?
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka