Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-03-26

Czy wspólna akcja marketingowa podlega VAT jako świadczenie usług

Bank, dążąc do uatrakcyjnienia swojej oferty, podejmuje współpracę z partnerem (sieć sklepów odzieżowych). Współpraca będzie polegała na tym, że jeśli klient zapłaci w sklepie kartą płatniczą tego banku, otrzyma rabat na zakupy. Bank na swój koszt przygotowuje materiały reklamowe dotyczące programu partnerskiego, w których wykorzystuje nazwę lub znak towarowy partnera, a także informacje marketingowe i teleadresowe tego podmiotu. Partner zobowiązany jest natomiast do informowania na własny koszt klientów swoich punktów sklepowych o przysługującym im rabacie w przypadku dokonania płatności kartą wydaną przez bank. Czy taka wspólna akcja marketingowa banku i sieci sklepów odzieżowych podlega VAT?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00